محیط آموزشگاه استاد موبایل

سوالات متداول آموزش تعمیرات موبایل در تهران
آموزش تعمیرات موبایل در تهران عملی برگزار می شود یا تئوری؟

در این دوره آموزشی، آموزش های تئوری و عملی به صورت ترکیبی ارائه می شوند. آموزش های عملی بسیار حائز اهمیتند زیرا فرد با اجرای تئوری های یادگرفته شده، با چالش های جدیدی مواجه می شود و در کارگاه عملی، در کنار استاد، راه حل های لازم برای چالش ها را می یابد.

آیابرای برای ورود به بازار کار نیاز به دوره های کارآموزی یا کارورزی داریم؟

کارآموزان به اندازه قابل قبولی می توانند طی دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران کار عملی انجام دهند. در نتیجه لزوما نیاز به دوره کارورزی نیست مگر فرد با تصمیم خود بخواهد تجربه عملی بیشتری کسب کند.

شغل تعمیرات موبایل را می توان بدون پیش نیاز شروع کرد؟

برای ورود به شغل تعمیرات موبایل لازم است ابتدا در دوره آموزشی مرتبط مانند آموزش تعمیرات موبایل در تهران شرکت کنید. پس از اتمام دوره و داشتن مدرک، می توانید در یکی از پوزیشن های این حرفه مشغول به کار شوید.

پشتیبانی دوره آموزش تعمیرات موبایل استاد موبایل در تهران به چه صورت است؟

پشتیبانی از کارآموزان به صورت نامحدود ارائه می شود. می توانید به انتخاب خود، به صورت تلفنی یا حضوری از این خدمات بهره ببرید.

آیا در این دوره با هر دو مبحث تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آشنا می شویم؟

بله آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه استاد موبایل در تهران دوره ای جامع است که در جلسات آن مباحث تعمیرات نرم افزار و سخت افزار موبایل به تفکیک آموزش داده می شود. 

آیا می توان با شرکت در جلسات دوره تعمیرات موبایل تهران آمادگی لازم برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای را پیدا کرد؟

بله، سرفصل ها و موضوعات این دوره مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. به این معنی که پس از اتمام دوره فرد قادر خواهد بود در آزمون مدرک رسمی که به صورت تئوری و عملی برگزار می شود شرکت کرده و با قبولی در آن، گواهینامه فنی و حرفه ای را دریافت کند.لازم به ذکر است نمونه سوالات فنی وحرفه ای آزمون تعمیرات تلفن همراه توسط آموزشگاه استاد موبایل گردآوری و هم اکنون در دسترس شما عزیزان می باشد که هم اکنون می توانید دانلود نمایید.

آموزش تعمیر نرم افزار موبایل در تهران

تعمیرات موبایل دارای بخش های مختلفی از قبیل سخت‌ افزار و نرم‌ افزار است که آموزشگاه استاد موبایل در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران ، از صفر تا صد مهارت های لازم برای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری  را در اختیار دانش آموختگان قرار می دهد. به دلیل استفاده زیاد و روزمره از تلفن های همراه و نصب برنامه های متعدد معمولا کاربران با مشکلات نرم افزاری بسیاری روبرو می‌شوند و نیاز دارند که به یک تعمیرکار مراجعه کنند. در دوره تعمیرات گوشی نحوه فلش کردن گوشی، روت کردن موبایل، آشنایی با نرم افزار های اندروید و ios، چگونگی عیب یابی سیستم عامل و یا نرم افزارها و غیره توسط مدرسین باسابقه و باتجربه به کار آموزان آموزش داده می شود.

آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل

بخش دیگری که هنرجویان در این دوره آموزشی با آن آشنا می شوند مبحث تعمیرات سخت افزار موبایل است معمولا گوشی ها به علت ضربه یا وارد شدن مایعات دچار مشکلات سخت افزاری می شوند و نیاز به تعمیر دارند. در این دوره مواردی از قبیل تعویض تاچ و ال سی دی، تعویض و تعمیر دکمه ها، سوکت شارژر، تعویض باتری و غیره تدریس می شود.

یکی از مهمترین سرفصل های تعمیرات موبایل عیب یابی است در واقع اگر شما نتوانید مشکل گوشی را تشخیص دهید قادر به تعمیر آن نخواهید بود به همین منظور پس از پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران ، کارآموزان با نحوه عیب یابی سخت افزار موبایل به طور کامل آشنا می شوند و می توانند ایرادات به وجود آمده را رفع کنند.

آنچه در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران می آموزید

دانش آموختگانی که در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران شرکت کرده اند، پس از اتمام دوره، در صورتی که همزمان با کلاس پیش رفته باشند و در طی دوره فعالیت های لازم و کافی را در کلاس عمل کرده باشند، در انتهای دوره مهارت های زیر را کسب خواهند کرد:

در بخش تعمیرات نرم افزاری موبایل

کسب شناخت جامع و کاربردی از سیستم عامل های اندروید و ios
طریقه صحیح backup گرفتن
حل مشکل فارسی سازی بسیاری از گوشی ها
رفع مشکل سرعت و هنگ شدن موبایل
شناخت باکس های تعمیرات موبایل
روت کردن گوشی
روش حذف قفل گوشی ها
حل مشکلات نرم افزاری رایج موبایل های آیفون 
و …

در بخش تعمیرات سخت افزاری موبایل

یادگیری روش تعویض گلس
یادگیری روش تعویض ال سی دی سوخته یا شکسته
یادگیری روش تعویض باتری
یادگیری روش تعمیر سوکت شارژ
یادگیری روش تعمیر قطعاتی مانند میکروفن
توانایی تعمیر برد موبایل
شناخت ابزار پرکاربرد و یادگیری کامل کار با آن ها
کسب توانایی لحیم کاری
شناخت قطعات smd  dip
یادگیری روش تست جریانکشی
نقشه کشی و نقشه خوانی تعمیر موبایل
Riball و شابلون زنی
و …
آموزش تعمیرات تلفن همراه اندروید و ios

دو سیستم عامل اندروید و ios از گذشته تا کنون در کنار هم به رقابت میپردازند و موبایل های متنوعی را وارد بازار کرده اند که هر ‌کدام طرفداران خود را دارند یک تعمیرکار موبایل باید بتواند با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به هر دو این مدل گوشی ها به طور کامل آشنایی داشته باشد به همین دلیل در دوره آموزش تعمیرات موبایل در کرج آموزشگاه فنی البرز کارآموزان نحوه تعمیر هریک از این گوشی ها را به طور عملی در کارگاه های مجهز و با استفاده از تکنولوژی های جدید فرا میگیرند و به عنوان یک تعمیر کار موبایل حرفه ای وارد کار می شوند.

دوره تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

آموزشگاه فنی البرز کلاس تعمیرات موبایل را کاملا تخصصی برگزار می کند. یکی از مواردی که در این کلاس ها تدریس می شود آشنایی با ابزارهای تعمیرات موبایل و نحوه کارکردن با آن ها است. چرا که اگر اصول استفاده از ابزارهای موبایل را بلد نباشید هنگام استفاده ممکن است به قطعات موبایل آسیب بزنید و خسارت های بیشتری را به بار آورید.

در دوره آموزشی تعمیر موبایل در تهران ، طریقه کار با ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل نظیر: مولتی متر، شابلون، منبع تغذیه، روغن لحیم، دستگاه هیتر، هویه، گیره کار و غیره را یاد میگیرید. علاوه بر این در انتهای دوره نیز می توانید با هماهنگی آموزشگاه در آزمون مدرک تعمیرات موبایل فنی حرفه ای شرکت کنید. این گواهینامه اعتبار بین المللی داشته و می تواند برای کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر دارند، نشان دهنده مهارت اکتسابی شان باشد.

سرمایه مورد نیاز برای کار تعمیرات موبایل

ابتدایی ترین و اولین مبلغی که برای شروع باید پرداخت کنید هزینه مورد نیاز برای گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل در کرج است چرا که برای ورود به هر رشته ای باید دانش و مهارت خودتان را در آن زمینه  افزایش دهید تا بتوانید به عنوان یک فرد حرفه ای  فعالیت کنید و مشتریهای بیشتری سراغ شما بیایند. پس از آن باید هزینه دیگری را برای خرید تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات موبایل در نظر بگیرید. این دو بخش از هزینه ها اجباری است و شما برای شروع و استارت کار خودتان باید این مبالغ را پرداخت کنید.

در ادامه هزینه های متفاوت دیگری نیز وجود دارد برای مثال اگر بخواهید یک مغازه اجاره کنید مبلغی نیز هزینه اجاره برای شما خواهد داشت اما در ابتدای کار نیازی نیست که حتماً در یک مغازه مستقل کار کنید می‌توانید به عنوان تعمیرکار موبایل در مغازه های تعمیراتی میز اجاره کنید و مشغول به کار شوید.

داشتن درآمد بالا در شغل تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل به دلیل استفاده روزافزون از تلفن‌های همراه بازار کار خوبی دارد و و همه  افراد حداقل یک بار برای تعمیر گوشی خود به تعمیرکار موبایل مراجعه می‌کنند روشهای متفاوتی برای داشتن درآمد بالا وجود دارد

داشتن دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات موبایل: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث می شود تا شما مشتری های ثابت داشته باشید داشتن مهارت کافی و حرفه ای بودن شما به عنوان یک تعمیرکار موبایل است یکی از راه هایی که می توانید با آن دانش خودتان را بالا ببرید و به اصطلاح به روز باشید شرکت در دوره  آموزش تعمیرات موبایل در تهران می باشد. هرچه شما در حیطه شغلی خودتان حرفه ای تر بوده و مهارت های لازم را داشته باشید افراد برای تعمیر تلفن های هوشمند شما را با نام یک تعمیرکار کاربلد به دیگران معرفی می کنند که همین امر باعث افزایش درآمدتان می شود.
تبلیغات: یکی از راه هایی که باعث می شود تا در شغل تعمیر کار موبایل درآمد بالا داشته باشید تبلیغات است. می توانید از طریق راه های مختلف مانند باز کردن صفحه ها، زدن کانال ها و گروه ها در برنامه هایی مانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و غیره و یا به اشتراک گذاشتن آگهی تعمیرات موبایل در اپلیکیشن هایی مانند دیوار و شیپور به طور رایگان کار خودتان را تبلیغ کنید علاوه بر آن در سایت های تعمیرات موبایل و یا سایت های خدماتی که از حرفه های فنی حمایت می کنند به عنوان یک تعمیرکار موبایل ثبت نام کنید و به صورت آنلاین جذب مشتری داشته باشید.
خوش قول بودن و بالا بودن کیفیت کار: یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید خوش قول بودن است همانطور که میدانید تلفن های همراه جزء جدایی ناپذیر زندگی افراد هستند و برای انجام کارهایشان به آن نیازمند اند به همین دلیل نمی‌توانند مدت زمان طولانی از موبایل های خود استفاده نکنند پس تلاش کنید تا در موعد مقرر که به مشتری قول داده اید گوشی را تعمیر کرده و به مشتری تحویل دهید حتماً کاری با کیفیت ارائه کنید و اگر اطلاعات کافی برای تعمیر بخش‌هایی از موبایل ندارید با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل فنی البرز تهران دانش خودتان را در این زمینه بالا ببرید.
مهاجرت با حرفه تعمیرات تلفن همراه 

اگر به دلایل مختلف قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارید، اما از نظر شغل و درآمد دچار دغدغه و نگرانی هستید، خواندن این قسمت را از دست ندهید. یکی از مهم ترین مزیت های یادگیری مهارت های تعمیر انواع موبایل و تبلت این است که شما نه تنها در کشور خود بلکه در کشورهای دیگر نیز قادر به انحام کار فنی و تکنیکال خواهید بود. به زبان ساده، بازار کار تعمیرات موبایل نه تنها در ایران، بلکه سایر کشورهای دنیا، رونق خوبی دارد.

شاید شکل و نوع فعالیت در این حرفه، در نقاط جغرافیایی مختلف دنیا متفاوت باشد، اما موضوع مشترک این است که در تمام کشورهای دنیا، از موبایل و تبلت به وفور استفاده می شود و نیاز به تعمیرکار همیشه وجود دارد. معمولا برای مهاجرت مردم ایران، کشورهای محدودی مد نظر هستند. مثلا آمریکا، کانادا، آلمان، ترکیه، ایتالیا و … . کشورهایی مثل آلمان و کانادا بسیار به نیروی کار احتیاج داشته و از افراد دارای تخصص و مهارت به خوبی استقبال می کنند.

بنابراین چه تصمیم به مهاجرت داشته باشید چه نه، شرکت در آموزش تعمیرات موبایل در تهران و پس از آن، دریافت گواهینامه بین المللی فنی و حرفه ای، می تواند آینده شغلی خوب و مناسبی برای شما چه در ایران و چه در کشورهای خارجی به همراه داشته باشد. سالانه عده زیادی با به همراه داشتن مدرک فنی و حرفه ای در رشته های فنی مختلف، مهاجرت می کنند و در کشور مقصد از تخصص خود پول در می آورند.

موبایل و تکنولوژی های وابسته به آن، بین تمام مردم دنیا محبوبیت زیادی دارد. کسی که بتواند موبایل ها را خوب بشناسدریال مشکلات آن را شناسایی و رفع عیب کند، قطعا بیکار نمی ماند و روزانه مراجعین زیادی خواهد داشت.

نکات مهم در تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل، به دلیل پرکاربرد بودن این دستگاه‌ها و از دست دادن عملکرد صحیح آن‌ها، بسیار مهم هستند. در زیر به برخی از نکات مهم در مورد تعمیرات موبایل اشاره شده است:

۱. اطلاعات پایه: قبل از هر چیز، باید اطمینان حاصل شود که فردی که در حال تعمیر موبایل است، دارای دانش و تجربه کافی است. همچنین، درباره قطعات و تجهیزات استفاده شده در تعمیر، باید اطلاعات پایه‌ای داشته باشید.

۲. استفاده از قطعات اصلی: برای اطمینان از عملکرد بهتر و پایدارتر موبایل، باید از قطعات اصلی و معتبر استفاده شود. همچنین، برای جلوگیری از ایجاد مشکلات جدید در آینده، باید از قطعات سالم و معتبر استفاده کنید.

۳. تعمیرات داخلی: در بعضی از موارد، مشکلات موبایل در داخل دستگاه بوجود می‌آیند و برای رفع آن‌ها، باید موبایل را باز کرد. در این موارد، باید از ابزارها و تجهیزات مناسب استفاده شود تا در طول عملیات تعمیر، دستگاه خراب نشود.

۴. مراجعه به مراکز تخصصی: برای تعمیرات موبایل، بهتر است به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید. در این مراکز، فردی با تجربه و دانش لازم برای تعمیر موبایل شما وجود دارد و همچنین، معمولاً از قطعات اصلی و معتبر استفاده می‌شود.

۵. پشتیبانی و گارانتی: قبل از تعمیر موبایل، باید از اینکه پشتیبانی و گارانتی برای تعمیرات ارائه می‌شود، اطمینان حاصل کنید.

۶. پشتیبانی پس از تعمیر: پس از تعمیرات، برخی مشکلات ممکن است دوباره بوجود آیند. بهتر است مطمئن شوید که پس از تعمیر، فرد یا مرکزی که تعمیر را انجام داده، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را ارائه می‌کند.

۷. محافظت از داده‌ها: در طول تعمیر، داده‌های شما ممکن است به خطر بیفتند. برای جلوگیری از این اتفاق، قبل از ارسال موبایل برای تعمیر، باید اطمینان حاصل شود که اطلاعات مهم پشتیبان گرفته شده‌اند.

نمونه مدارک اهدایی به کارآموزان در پایان دوره

مدرک فنی و حرفه ای استاد موبایل
مدرک فنی و حرفه ای استاد موبایل
مدرک فنی و حرفه ای استاد موبایل
مدرک فنی و حرفه ای استاد موبایل

فرم ثبت نام آموزش تعمیرات موبایل در تهران

فرم ثبت نام

MM slash DD slash YYYY
جنسیت *
مدرک درخواستی خود را انتخاب نمایید *